TravelChain (Тревелчейн) — що це?

Тревелчейн (TravelChain) — блокчейн, що має багато спільного з технологією, на якій працює криптовалюта Ефіріум. Його особливість полягає у відкритому коді, управління яким доступно всім користувачам мережі. Іншими словами, це платформа, яка застосовується для створення додатків в секторі туризму (для мобільних телефонів і ПК). Детальна інформація про нову технологію приведена на офіційному сайті travelchain.io. Нижче приділимо увагу ключовим моментам — що таке Тревелчейн, як він працює, і коли планується його появу.

Що таке TravelChain?

Офіційний сайт TravelChain
Головна сторінка travelchain.io

Інформація — «золото» XXI століття. Але важливі відомості, як правило, закриті для звичайних користувачів і компаній, що ускладнює процес створення нових і більш зручних сервісів. Блокчейн TravelChain розроблений для того, щоб зрівняти доступ для обміну інформацією між кожним учасником ринку. Тревелчейн має відкритий код, що відкриває доступ до створення багатьох додатків на його базі. В результаті виграє і компанія — вона отримує більше учасників, і росте популярність внутрішньої криптовалюта — TravelToken.

У розробці технології взяли участі 24 людини, які є експертами в своїй сфері — І. Орлов (менеджмент і корпоративне управління), А. Муравйов (програміст і фахівець з блокчейну), А. Соловйов (делегат, підприємець), А. Полевіч (креативний продюсер ) та інші експерти.

Людина ставить додаток і віджет, після чого останній приймає рішення — які дані йому накопичувати — про туристичні агентства, про інтернет-сайтах або користувачів. Зібрана інформація зберігається в двох формах:

  1. Незахищеною (відкритої).
  2. Закодованої (з одноразовим входом).

Подібний сервіс вже працює. Його назва Mapala — об’єднання туристів, а також джерел інформації на базі нового блокчейна Тревелчейн. Платформа запущена з початку 2017 року і сьогодні вона продовжує набирати популярність у користувачів. Любителі подорожей доповнюють систему новою інформацією та отримують внутрішню валюту, а також додаткові очки досвіду. Їх можна використовуватися для економії на поїздках в майбутньому.

переваги TravelChain

переваги проекту

Поява платформи Тревелчейн вигідно всім учасникам. Зараз розберемося чому.

TravelChain для мандрівників

Туристи отримують можливість монетизувати відомості про себе. Крім того, за кожне дозволене застосування користувачеві нараховуються внутрішні монети (токени). Накопичені кошти змінюються на фіатную валюту або використовуються для оплати подорожі. Система запам’ятовує місця, в яких вже бував людина, яку їжу віддає перевагу, які у нього переваги в спорті і так далі. На базі зібраної інформації формується відповідне рішення. Наприклад, сервіс бачить клієнта, який зібрався в Париж, не їсть м’ясо і займається бодібілдінгом. Як результат, людина отримує оффер, де вказано номер з вегетаріанським обідом, а біля готелю або в ній передбачено фітнес-центр.

TravelChain для бізнесменів

Підприємці отримують шанс заощадити на розміщенні реклами. Крім того, платформа збирає відомості про користувачів і інформує бізнесмена про їх переваги. Туристичним фірмам не потрібно витрачати кошти на рекламу, адже досить двох натискань для створення правильного пропозиції.

Наприклад, користувач забронював номер в готелі, а у нього більше 200 тисяч людей в передплатників соцмереж. Готель пропонує знижку за позитивний відгук. Як результат, готель отримує нових клієнтів і формує про себе позитивну думку. Користь і в тому, що організації зможуть торгувати послугами без посередників, що дозволяє заощадити на комісії. Сьогодні розмір таких платежів досягає 30%.

Особливість сервісу — здатність збирати відомості про людей і визначати більш заможних клієнтів. В результаті компанія знає, кому варто більшою мірою приділити увагу.

TravelChain для розробників

Розробники зможуть застосовувати Тревелчейн для реалізації різних проектів і проведення експериментів, продавати оброблені відомості підприємствам і сервісів, призначеним для розміщення реклами. Виділимо кілька прикладів:

  1. Персоналізація додатків. Суть в тому, що сервіс збирає інформацію про клієнтів і виконує її обробку.
  2. Створення сервісів, що дозволяють визначати якийсь авторитет, а також людей, що мають схожі інтереси.
  3. Додатки, які здійснюють пошук місць з можливістю оплати за допомогою токенів.
  4. Складання маршрутів на базі реальних відгуків друзів і переваг користувачів.
  5. Система повідомлень, що інформує про можливості взяти в оренду машину або заплатити за послугу за допомогою токенів TravelToken.
  6. Віджети — спеціальні елементи, що відображають цікаві для людини відомості. Це може бути інформація про ресторанах, кафе, спортзалах і інша.

Що таке токени TravelToken від TravelChain?

Результати попереднього продажу токенов
Результати Pre Sale TravelToken

Розглядаючи, що таке TravelChain, варто виділити ключовий елемент блокчейн-платформи — монети (токени). Вони нараховуються за користування системою і можуть застосовуватися користувачами з урахуванням особистих потреб. Учасники мережі мають право обмінюватися відомостями з іншими людьми за допомогою додатків або спеціальних сервісів, отримуючи за це внутрішні монети. Крім того, TravelToken можуть застосовуватися для обміну інформацією з використанням ключів доступу. Чим більше число користувачів і накопиченої інформації, чим вище вартість токенов.

За заявою розробників, токени Тревелчейн мають багато спільного з Ефіріумом. Планується, що віртуальні монети будуть застосовуватися усіма туристами на планеті, а це більше 1,2 мільярда осіб.

Головні параметри TravelToken:

  1. Емісія не має обмежень.
  2. Знову з’явилися монети направляються для підвищення рівня популярності платформи і її наповнення. Кожен токен базується на нових відомостях в системі.
  3. Число випущених монет може бути змінено. Рішення приймається після голосування власників віртуальних коинов.
  4. Емісія нових TravelToken має достатню активність, щоб підвищити мотивацію клієнтів, розвинути платформу і зберегти дефляційну структуру. Це означає, що з часом число монет на одного користувача знижується.

У платформі передбачений алгоритм, який мотивує людей збирати і утримувати токени TravelToken при собі:

  • У середовищі користувачів існує рейтинг, який збільшується з ростом числа коинов в гаманці, а також часу їх утримування користувачем. Чим вище рейтинг у людини, тим більший розмір премії він отримує за участь в удосконаленні системи.
  • Доступ користувача до інформації в мережі обмежується з урахуванням грошей в гаманці. При цьому віртуальні монети не витрачаються — просто лімітується число звернень.

видобуток TravelToken

ICO TravelToken
Плани на TOKEN SALE TravelToken

Розробники встановили, що обсяг випуску внутрішніх монет складе 10% щорічно. Цього достатньо для розвитку проекту, але не небезпечно для користувачів, які придбали токени раніше. Після випуску монети направляються в Резервний фонд, де управляються членами суспільства. Далі виробляються платежі в фонд розвитку, а також спостерігачам.

Користувачі отримують TravelToken з фонду розвитку за умови виконання тих чи інших дій в системі. Як результат, підвищується попит на віртуальні монети, збільшується їх ціна. Від власників токенов останні направляються в Резервний фонд за допомогою виплати комісії.

Програма розвитку Тревелчейн

розвиток TravelChain
Плани розвитку TravelChain до кінця 2020 року

Розвиток проекту TravelChain складається з декількох етапів:

  1. У грудні 2017 запущений тестнет і MVP Тревелчейн. Сформовано робочу групу, почалися продажі токенов.
  2. У січні 2018 року — пуск робочої мережі, створення стандартів збереження відомостей про туристичній сфері, початок роботи основного функціоналу і дослідника блоків.
  3. Лютий 2018 року — готуються і активуються збирачі відомостей. На цьому етапі з’являються нові плагіни для Тревелчейна, додаток для мобільних пристроїв з опцією накопичення токенов, плагін для Гугл Хром і спеціальні віджети.
  4. Другий квартал 2018 року. Планується інтегрувати партнерів зі сфери туризму і залучити розробників до впровадження нових або створення персональних проектів.
  5. Другий-третій квартал 2018 року — пуск дистрибуції за допомогою екосистеми, творців проекту та користувачів. На цьому етапі планується запустити емісію, фонд праці, а також набрати 100 тисяч чоловік.
  6. Перший-другий квартал 2019 року — активація і впровадження рішень щодо інфраструктурних проектів з метою масштабування блокчейна.

Принципи розподілу TravelToken і цілі компанії

Перспектива розподілу 2,1 млрд TravelToken

До 15 лютого 2018 року планується розподіл 693 мільйонів TravelToken:

  • 33% — продаж монет.
  • 30% — фонд, який створюється для розробки і розвитку платформи.
  • 17,69% — PreSale токенов.
  • 13,8% — розробники (команда проекту).
  • 2% — група консультантів.
  • 1,51% — люди, які брали участь в проекті на ранній стадії і брали участь в підставі.
  • 1% — bounty (спеціальна програма, яка проводилася до початку продажів).
  • 1% — резервний фонд.

Планується, що вартість TravelToken складе 0,0151 долара. При цьому для входу дозволяється застосовувати різну валюту — біткоіни, Даш, Догікоін, Ефіріум, Лайткоін і іншу.

В процесі проведення ICO компанія ставить завданням зібрати 10 мільйонів доларів на запуск платформи, а також отримання необхідних коштів для інвестування в її розвиток. З урахуванням препродажі вже зібрано 951 723 доларів. Планується, що зібраних грошей вистачить на найближчі три роки. Протягом цього часу блокчейн TravelChain повинен самоокупитися і почати приносити прибуток.

На період проведення ICO планується продати певну кількість монет за заздалегідь обумовленою ціною за допомогою розміщення двох наказів на суми три і сім мільйонів доларів. Якщо в період проведення Token Sale не вдасться реалізувати ордер по нижній ціні в три мільйони, інші монети продаються через сторонню біржову площадку. У разі невдалої продажу семи мільйонів токенов вони йдуть на аккаунт Development Trust з подальшим продажем після досягнення KPI в 100 000 користувачів.

Отримані в ході ICO TravelChain кошти планується розподілити таким чином:

  • Трохи більше половини (50,3%) — розробка.
  • 19,4% — поточні витрати (операційні витрати).
  • 21,7% — просування.
  • 6,3% — команді творців.

Принцип роботи TravelChain

Додаток TravelChain і паспорт мандрівника

Алгоритм роботи блокчейна TravelChain має наступний вигляд:

  1. Користувач дізнається про появу нової платформи Тревелчейн. Він підключається до неї, поповнює базу інформацією про туризм, залишає відомості про себе. За виконання цих дій нараховуються токени. У певний день отриманих монет буде досить, щоб здійснити подорож.
  2. Людина входить в будь-який з додатків екосистеми і отримує пропозицію туристичної поїздки. У цьому офферу зібрані всі переваги — близькість моря, країна, наявність тренажерного залу і так далі. Користувач нікому не говорив про свої мрії — аналіз зробило пропозицію.
  3. Наступний етап — замовлення поїздки, після чого система робить запит на використання персональної інформації. У разі схвалення потрібно підтвердити платіж. Відразу після оплати система рекомендує, що потрібно взяти в подорож.
  4. У поїздці додаток Тревелчейн продовжує працювати — воно допомагає заощадити на оренді машини або знайти дешеве місце в готелі.

Як отримати TravelToken і де застосувати?

Купівля TravelToken на travelchain.io

Як тільки продаж токенов завершиться, через два тижні буде відкрито вихід на біржу для здійснення угоди. Варто зазначити, що громадянам Сінгапуру, КНР і Сполучених Штатів доступ до ICO закритий. Крім того, обмежується участь осіб, які проживають в країнах, де використання віртуальних монет (в тому числі токенов) обмежена.

Щоб брати участь у розпродажі TravelToken, потрібно зробити наступне:

  1. Заходимо на сайт TravelChain.io і натискаємо на кнопку участі. Після цього користувач потрапляє в wallet.travelchain.io.
  2. Реєструємося і підтверджуємо згоду брати участь у розпродажі токенов.
  3. Заповнюємо форму KYC.
  4. Ми залишаємо пошту для отримання інформації на сайті TravelChain.io.

Отримані монети TravelToken можуть застосовуватися для вирішення таких завдань:

  1. Отримання призначених для користувача даних.
  2. Формування та передачі рекламних повідомлень.
  3. Оплата послуг готелів, транспорту та розваг, репутаційних агентств.
  4. Підвищення рівня свого аккаунта до довічного або тимчасового.
  5. Збільшення ваги в суспільстві власників токенов, можливість приймати рішення.
  6. Оплата комісій при проведенні багатьох угод.

Перші відгуки про TravelChain.io мають позитивний характер, адже людям цікава сама ідея монетизації подорожей. Поява нового блокчейна і токенов має в кращу сторону змінити сферу туризму, поліпшити якість обслуговування, спростити життя мандрівникам, компаніям і розробником. При цьому вартість монет безпосередньо залежить від популярності платформи. Якщо люди визнають її актуальною і будуть додаватися в систему, підвищиться і ціна внутрішніх віртуальних грошей.

Дізнайтеся більше про блокчейне TravelChain і TravelToken в відео нижче:


Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector