Блокчейн в маркетингу: революційні можливості застосування

Технологія блокчейн багатьма була сприйнята, як глобальна революція в багатьох сферах, а також інструмент, який використовується наркоторговцями і контрабандистами. Але насправді blockchain (базова технологія, яка лежить в основі таких криптовалюта, як біткоіни), є захоплюючим винаходом, здатним змінити наш світ.

Уявіть собі блокчейн як розподілену книгу, яка розташована одночасно на всіх пристроях, підключених до її мережі. Всякий раз, коли регістр даних змінюється, інформація оновлюється на кожному з цих пристроїв. Цей мережевий метод відстеження інформації підтримав зростання децентралізованих цифрових валют, таких як біткоіни і Ефіріум.

Але blockchain має і безліч потенційних застосувань в інших сферах, які вже почали формувати певні споживчі очікування, стратегію виходу на ринок і збір даних. Рухаючись вперед, революція, яку почала блокова технологія, змусить великі компанії почати позиціонувати себе по-іншому в сучасному світі, де децентралізація і прозорість стануть важливими складовими.

Зміни споживчих очікувань

Споживчі очікування вже змінюються в результаті виходу таких інструментів, як HybridBlock, які надають користувачам інформацію про blockchain і криптовалюта. Набір продуктів HybridBlock здатний навчати новачків в цій сфері і надавати їм весь інструментарій для просування по службових сходах, щоб стати більш кваліфікованими і підкованими.

У міру того, як споживачі і компанії будуть дізнаватися більше про можливості blockchain, вони почнуть вибирати продукти і послуги, які працюють децентралізовано. Так, запуск в Силіконовій долині проекту OPEN Platform забезпечує рішення «під ключ» для інтеграції блокових мереж між додатками «на ланцюжку» і «поза нею». Це означає, що розробники, маркетологи і компанії зможуть створювати маркетингові інструменти і додатки з мінімальними знаннями про те, як влаштована блокова ланцюжок.

Генеральний директор OPEN Кен Сангха заявив, що вони розуміють, який може бути наступна хвиля маркетингових програм і що CMO (головні фахівці з маркетингу) будуть зосереджені на блокової технології і криптовалюта. Він зазначив, що блокова технологія призначена для безпечного і прозорого обміну даними між великою групою людей без необхідності централізованого нагляду для забезпечення безпеки даних.

Завдяки використанню блокчейна клієнти зможуть контролювати те, як кампанія обробляє ті чи інші дані, або відслідковувати походження певного елемента. Blockchain надає споживачам платформу, в якій вони потребують, щоб централізовані установи стали більш відкриті і підзвітні суспільству.

Капітал стає більш доступним

За даними доповіді CB Insights, друга найпоширеніша причина невдачі стартапів полягає в тому, що у їх творців банально «закінчуються готівкові гроші». При цьому вони вкрай потребують коштів для просування маркетингових кампаній. Але тепер вони зможуть використовувати новий шлях фінансування своїх ідей.

Завдяки впровадженню блокової технології і криптовалюта розробники стартапів тепер мають доступ до капіталу через інструменти, яких всього лише кілька років тому ще не існувало. Як приклад достатньо взяти TrustToken, технологію, яка дозволяє людям у всьому світі купувати частку в нерухомості або малому бізнесі.

Кожен актив або бізнес може обзавестися своїм власним токеном, який буде торгуватися на глобальних кріптовалютних біржах, як Bitcoin або Ethereum. Технологія TrustToken буде використовуватися для аудиту володіння активами і контролю кожної транзакції, в результаті чого сила блокової ланцюжка дозволить поліпшити традиційні ринки в усьому світі.

Оцінка настроїв клієнтів на вимогу

Провідні світові технологічні компанії інвестують мільярди доларів у розвиток штучного інтелекту (ІІ). Засновник Amazon Джефф Безос недавно оголосив, що його компанія збирається подвоїти роботу в сфері технологій на базі ІІ, які революціонізує взаємодія споживачів з виробниками.

Але малий бізнес знаходяться в невигідному становищі, коли мова йде про розробку технологій на основі ІІ. У той час як великі компанії володіють величезним обсягом даних, за допомогою яких вони можуть комбінувати алгоритми машинного навчання, невеликі організації не можуть цим похвалитися.

З блочної ланцюжком споживачі і компанії зможуть купувати і продавати дані через децентралізовані, але дуже прозорі ринки. Synapse — одна з таких платформ, яка дозволяє споживачам продавати свої дані в обмін на токени SYN, а покупцям — відстежувати окремих користувачів. У більш широкому масштабі це може допомогти в створенні динамічної екосистеми ІІ, здатної стати розумнішою і ефективнішою з плином часу. В кінцевому підсумку, це призведе до повністю новій економіці на основі ІІ.

Iris — ще одна платформа на основі блокчейн, призначена для того, щоб дозволити споживачам продавати свої дані (в даному випадку це дані про здоров’я). Одночасно з цим вона дозволяє дослідникам і корпораціям отримувати доступ до великих баз даних на вимогу. При правильній стимуляції ця платформа може служити доказом, що споживчими даними можна ділитися на взаємовигідних умовах.

Ще однією компанією в цій сфері стала ClearPoll, яка використовує технологію blockchain для безпечної записи вибору респондента. Це також дозволяє організаціям застосувати новий спосіб стимулювання клієнтів і збору споживчих настроїв. Використовуючи маркери POLL, респонденти отримують винагороду за участь в опитуванні, що полегшує виробникам оцінити настрої клієнтів. ClearPoll також пропонує докладні дані опитувань респондентів з бази даних чисельністю в кілька тисяч різних опитувань.

Адаптація брендів до успішного застосування блокчейна

Революція блокової ланцюжка буде поступово розширюватися. Так само, як він змінив ситуацію в сфері контенту і комерції, він зможе змінити і очікування клієнтів щодо виробників протягом декількох найближчих років.

У той час як сьогодні він може здатися пережитком лібертаріанців і техніків, потужна і безпечна технологія стає все більш популярною. В результаті, виробники, які приймають принципи революційної технології, будуть перемагати в боротьбі за потенційних клієнтів, які зацікавлені в підтримці інноваційних компаній.

Великі компанії вже йдуть рука об руку з блокчейном і дивляться в майбутнє. Наприклад, Burger King випустив свою власну криптовалюта на базі блок-ланцюжка, а IBM допомагає китайським рітейлерам поліпшити безпеку продуктів.

Якщо ви вважаєте, що потрібно замислюватися тільки про такі технології, як машинне навчання і доповнена реальність, подумайте ще раз. Блокчейн вже тут і він нікуди не дінеться. Це означає, що у маркетологів є нові перспективи і можливості для зв’язку зі споживачами, залучення капіталу та збору даних. Але, перш за все, це означає, що лідери в сфері маркетингу повинні прийняти всі ці нововведення, оскільки децентралізація і прозорість стають нормою в сучасному суспільстві.

джерело:

https://www.forbes.com/

Ссылка на основную публикацию