ICO на платформі Ethereum — що це, як провести і брати участь

  • Як провести ICO на Ефіріуме
  • Термін ICO на Ethereum має на увазі емісію монет (токенов) з подальшим їх продажем залученими користувачам (інвесторам) за Ефіріум. Отримані кошти спрямовуються на розвиток і просування нового проекту. Велика частина таких ICO організовується на базі Ефіру, що обумовлено гнучкістю і зручністю застосування платформи.

    Процес починається з так званої попереднього продажу (Pre Sale), коли потенційний інвестор може розраховувати на найбільш вигідні умови. Первинний етап продажу триває близько місяця. Далі йдуть інші етапи, загальна тривалість яких може бути різною. Іноді вона досягає 1 року. Умови покупки токенов, особливості проведення операції, а також нюанси проекту обумовлені в спеціальній інструкції ( «Білої папері»).

    Кінцевий етап ICO на платформі Ethereum має на увазі розміщення монет на біржовому майданчику, де вони продаються учасникам нарівні з іншими криптовалюта і за вищою ціною, ніж на момент випуску. При цьому вартість залежить від попиту користувачів і перспектив проекту. Не менше значення мають амбіції творців і наявність планів щодо майбутнього розвитку.

    Що таке ICO на Ethereum, успішні проекти

    ICO-проекти на блокчейне Ефіру

    Термін ICO розшифровується як Initial Coin Offering, що означає «первинне розміщення монет» (переклад з англійської). Якщо говорити більш звичною мовою, це участь інвесторів у придбанні нових токенов з першого дня їх випуску. Учасники набувають нові коін за Ефіріум в надії на подальше зростання вартості нової криптовалюта і підвищення її курсу. Якщо таке відбувається, інвестор може непогано заробити і отримати додаткові бонуси від творців.

    Тримачі нових токенов вправі зберігати монети, продати їх на біржі (при появі коинов в лістингу) або користуватися ними в новоствореному проекті у вигляді внутрішніх грошей. Якщо проводити паралелі, ICO часто порівнюють з краудфандінгом, мета якого полягає в зборі грошей для реалізації того чи іншого завдання. Різниця в тому, що учасники ICO передають Ефіріум не безоплатно, а отримують натомість новостворені токени.

    Як правило, після завершення емісії команда проекту продає до 70% емітованих токенов, а частина, що залишилася залишається в розпорядженні самих розробників. Ці кошти спрямовуються на просування, виплату заробітної плати працівникам, видобуток, баунти та інші цілі. Багато що залежить від виду і особливостей розробки.

    Розглядаючи, що таке ICO Ethereum, важливо підняти питання законності таких угод. Тут є ряд труднощів, адже правова основа розглянута не в усіх країнах. Так, громадяни зі Сполучених Штатів, Китаю, Іраку і ряду інших держав не має права брати участь в первинному продажі токенов через прямої заборони місцевих законів. Винятком є ​​учасники, які мають дозвіл (акредитацію), що дозволяє вкладати гроші в такі проекти.

    До найбільш популярним ICO на платформі Ethereum можна виділити:

    1. Безпосередньо проект криптовалюта Ефіріум, який почався в липні 2014 го. За час первинного продажу реалізовано 50 млн. Токенов, а загальна сума залучених інвестицій перевищила 15 млн. Доларів. Вартість монети на момент продажу становила всього 31,1 цент, а на 18 вересня 2018 року його дорівнює 197 $. Це означає, що з моменту ICO ціна збільшилася більш ніж в 600 разів.
    2. Ще один вдалий проект — IOTA, запущений 25.11.2015 року. Тут вдалося продати майже мільярд монет, а загальний прибуток склала 434,5 тисячі доларів. Первинна вартість (на момент первинного продажу) становила 0,00039 доларів. Сьогодні (на 18.09.2018 року) ціна дорівнює 0,53 долара. Це означає, що курс підскочив в 1358 разів.
    3. Прикладом успішного ICO є OmiseGO. Продаж токенов почалася 15.07.2017 року. За невеликий період вдалося продати: 98 000 монет. Сумарний обсяг інвестицій склав 24 мільйони доларів. У процесі продажу один токен продавався за 24,4 цента, а на 18 вересня 2018 го він дорівнює 3,08 долара. Це означає, що курсова вартість збільшилася більш ніж в 12 разів.

    Як вибрати ICO на платформі Ethereum — головні критерії

    Схематичне зображення проектів на блокчейне Ефіріума

    Перед участю в первинному продажі кожен інвестор повинен розібратися з особливостями ICO Ефіріум — що це, які умови участі, що собою являє проект, і чи є у нього перспективи. Важливо зрозуміти, що інвестування в нові маркери несе ризики, адже велика частина ICO так і не збирає необхідну суму. Крім того, багато розробників спеціально створюють проекти, щоб зарабативатьденьгі за рахунок довірливих користувачів.

    Якщо творці переслідували благі цілі, але не змогли реалізувати задумане, вартість токена падає нижче первинної ціни продажу, тоді інвестори виявляються в програші. Ось чому при виборі важливо звертати увагу на актуальність проекту і його перспективи. Знання наведених нижче правил дозволить «відсіяти» шахрайські проекти.

    До головних критеріїв вибору майданчика ICO Ethereum варто віднести:

    1. Користь і актуальність задумки. Проект повинен відразу залучати потенційних інвесторів. Важливо, щоб аналогічну ідею вже не реалізували раніше. Якщо проект дублює існуючі платформи, на успіх можна не розраховувати.
    2. Склад команди і консультує групи. Не менш важливий момент — люди, які беруть участь в реалізації поставлених завдань. Важливо, щоб вони мали досвід роботи з блокчейн, були відомі кріптовалютной публіці і могли похвалитися авторитетом. Значний плюс — залучення до роботи Едвайзер або представників великих інвестиційних фондів, які згодом можуть допомогти з висновком нового токена на біржову площадку.
    3. Популярність в соцмережах. Про попит на проект можна судити за активністю користувачів в соціальних мережах. Ключовий критерій — кількість передплатників на проект. В першу чергу потрібно глянути на групу телеграм, адже саме через цю соцмережу просувається велика частина ICO проектів, в тому числі на базі смарт-контрактів. Далі дивимося на число передплатників в Твіттері Фейсбуці. Важливий момент — спосіб залучення учасників. На сторінці не повинно бути обіцянок з боку організаторів за участь в групі. Важливо, щоб число передплатників збільшувалося природним шляхом, тобто за рахунок інтересу, а не штучним методом. «Чесну» групу відразу видно по активному спілкуванню — обговорення ICO, появі оцінок його перспектив і так далі. Не менш важливі момент — участь адміністратора в процесі спілкування. Він повинен регулярно залишати коментарі та відповіді.
    4. Рейтинг експертів. Сьогодні з’явилося багато фахівців в кріптовалютной сфері, які дають оцінки по відношенню до нових ICO проектам. Перед тим, як інвестувати в невідомі токени, важливо вивчити їх думку, подивитися на думки і ризики, які виділяють експерти. Можна використовувати сервіс cryptodiffer.com, де в одному місці зібрані оцінки різних фахівців по відношенню до тих чи інших проектів.
    5. Прибутковість. При підборі ICO-проекту важливо звернути увагу на приблизну ціну нової монети після виходу на біржовий майданчик. Для цього потрібно помножити курс 1 токена на сумарне число емітованих коинов, після чого звернути увагу на поточну конкуренцію в даному сектора. Цією оцінки досить, щоб орієнтовно визначити вартість нової монети на біржі.
    6. Мінімальна життєздатність (MVP). Важливо, щоб проект давав користувачам цікавий продукт, який несе цінність і певний набір опцій для інвесторів. Потенційні вкладники повинні з легкістю розібратися в особливостях роботи і перспективи розробки.
    7. Наявність вихідного коду на GitHub. Якщо у ICO є MVP, це свідчить про наявність вихідного коду на згаданому вище сервісі. По вивченню цього параметра можна розібратися з майбутнім проекту, його можливостями та правдивості заяв розробників. Крім того, можна переконатися в активності творців. За допомогою GitHub легко побачити, як часто вносяться зміни у вихідний код. Такі факти свідчать про ведення активної роботи.

    Докладний перелік актуальних і планованих ICO легко знайти на сервісі icodrops.com. Тут вказані активні проекти, а також важливі відомості про кожного з них (в тому числі посилання на офіційні сайти). Шляхом короткого аналізу нескладно підібрати оптимальний варіант для інвестицій.

    Як брати участь в ICO на Ефіріум — інструкція

    Емблема Ефіру на задній кришці ноутбука

    Вище ми розглянули особливості первинного розміщення токенов, а також критерії вибору надійних проектів. Тепер поговоримо про те, як брати участь в ICO Ефіріум. Для реалізації цього завдання проходимо наступні кроки:

    1. Створюємо гаманець Ефіріум. Сьогодні багато майданчики працюють на базі Ethereum, тому у вигляді платіжного засобу застосовуються саме ці монети. В обмін на ETH проект пропонує внутрішні маркери. Сьогодні до кращих гаманцям відноситься MyEtherWallet (онлайн-сховище) або Ethereum Wallet (десктопний гаманець). Для зручності багато інвесторів застосовують перший варіант. Для його створення переходимо на ресурс myetherwallet.com, придумуємо надійний пароль і вказуємо його у запропонованій рядку. Далі тиснемо на кнопку створення нового гаманця. Важливо врахувати, що онлайн-сервіс не зберігає паролі (це завдання лежить виключно на власника криптовалюта). Далі система пропонує зберегти файл Keystore. Завантажуємо його і зберігаємо далеко від сторонніх очей. Документ можна залишити на ПК або записати на виносному носії. Для надійності робимо ще одну копію. Файл потрібно надійно зберігати, адже саме він дає доступ до монетам. Далі записуємо приватний ключ (набір символів) і роздруковуємо на паперовому носії. Варто пам’ятати, що в разі втрати private key його відновлення неможливе. Для початку роботи з гаманцем входимо в нього і відкриваємо за допомогою ключа.
    2. Купуємо Ефіріум. Щоб купити токени на ICO, потрібно мати в гаманці достатню кількість ETH. Для поповнення гаманця можна використовувати один з численних способів — застосування обмінних пунктів, покупка віртуальних монет на біржі, проведення прямих угод і так далі. При бажанні купити Ефіріум за рублі важливо врахувати, що не всі біржі дозволяють виконувати таку операцію. Як варіант, можна використовувати EXMO. Що стосується безпосереднього обміну, тут можна використовувати сервіс localethereum.com/ru/, який виступає в ролі посередника між користувачами. Новачкам більше підійде варіант з обмінними пунктами.
    3. Купуємо токени в проекті ICO. Як тільки гаманець поповнено, можна приступати до безпосередньої участі в первинному розміщенні (інвестування в нові маркери). За допомогою icodrops.com вибираємо відповідний проект, після чого уважно вивчаємо «Білу папір», оцінюємо склад команди і інші фактори (про це вже згадувалося вище). У кожному ICO є індивідуальні вимоги до покупки, тому чіткої закономірності тут немає. Далі переходимо в установлений гаманець Ефіру і йдемо в розділ відправки монет (Send EtherToken), копіюємо адресу гаманця для проекту ICO, вказуємо число монет і обсяг Gas. Головне тут не економити з комісією, щоб операція з переказу Ефіріум не зависла (гаманець MyEtherWallet дає рекомендації по оптимальній кількості). Далі відправляємо монети ETH. Як тільки кошти зараховуються на рахунок проекту, користувач отримує в обмін певне число токенов. Їх також можна зберігати в гаманці для Ефіріум. Щоб побачити баланс, входимо в MyEtherWallet і йдемо в інформаційний блок гаманця (View Wallet Info). Необхідні відомості можна знайти на офіційному сайті ICO.

    додаткові кроки

    Для перевірки коректності проведеної операції, можна використовувати сервіс etherscan.io. Щоб куплені токени відбилися в гаманці, робимо наступне (для MyEtherWallet):

    1. З правого боку знаходимо секцію з балансом токенов і тиснемо на клавішу додавання.
    2. У запропонованих графах прописуємо адресу, символ монети і роздрібненість. Такі відомості можна отримати безпосередньо на сайті проекту або через форуми (групи в соцмережах). Існує і альтернативний варіант. Переходимо в гаманець і тиснемо на лінк etherscan.io. Тут доступні дані по проведеним операціям і числу токенов. Вибираємо потрібну монету і отримуємо відомості для зазначених вище граф.

    Як провести ICO на Ефіріуме — рекомендації

    Монета Ethereum на блакитному тлі

    Багатьом людям недостатньо участі в первинному розміщенні. Вони планують самі запустити проект, тому цікавляться, як зробити ICO на Ефіріуме своїми силами. Відразу відзначимо, що при створенні нових коинов краще орієнтуватися саме на Ethereum, адже на його базі працює велика частина ICO, багато з яких пройшли успішно. Якщо говорити в цілому, близько 5000 монет створено на основі Ефіріума, а число користувачів перевищує 5 мільйонів чоловік. Найближчий переслідувач — Waves, у якого цей параметр ледь перевалив за 80 тисяч. Крім того, ETH дозволяє кожному бажаючому створити власну віртуальну монету. Для цього потрібно лише ПК і доступ до глобальної мережі.

    Коротко розглянемо основні моменти, як провести ICO на Ethereum:

    1. Юридична частина. При організації ICO можна застосувати безліч моделей. Як правило, робота ведеться через посередницьку компанію (емітента) і операційну фірму. Такий підхід є актуальним з наступних причин — можливість виплати готівкою, підвищення вигоди і несення відповідальності на законодавчому рівні. Крім того, використання 2-х юридичних осіб дозволяє отримати більш вигідні ставки по податках. Важливий момент — країни, де працюють компанії. Важливо, щоб це були держави з налагодженою законодавчою базою, адже так можна отримати найбільшу вигоду. Компанії з проведення операційних угод можна відкрити на Гібралтарі, в Швейцарії, Гонконгу та інших країнах. Відомості, що цікавлять по умови доступні на майданчику incorporations.io.
    2. Тест Хауи. За допомогою такого тестування вдається визначити, чи стосується токен до категорії інвестиційних угод. Якщо продукт приносить прибуток учаснику, він має ознаки цінного паперу. Завдання творця в тому, що нова монета не відноситься до категорії таких активів. Наприклад, можна заявити в проекті, що для отримання доходу інвестор повинен взяти участь в роботі компанії. Для проходження перевірки можна використовувати наступний сервіс -howey.online/. Варто запам’ятати ще одну важливу річ. Учасники проекту не повинні згадуватися в інструкції до ICO Ethereum (Білій папері), як інвестори. Важливо позиціонувати їх як благодійників, які не планують отримувати нічого натомість.
    3. Виконання обіцянок. Будь-яка компанія для ICO повинна мати структуру і відповідати за свої дії. Варто врахувати, що така діяльність підпадає під діючі закони (наприклад, про шахрайство, біржових активах і так далі). Після запуску проекту його творці повинні виконувати взяті на себе зобов’язання. В іншому випадку це обман.
    4. Технічна частина. Проект починається зі створення «Білої паперу», а також планування майбутнього витрачання грошей. Ключове значення має взаємодія з майбутніми інвесторами через соцмережі. Що стосується технічної складової проекту, її можна відображати детально або обмежитися простою наочною схемою. Для створення токена відкриваємо гаманець і тиснемо на створення нового смарт-контракту. Далі прописуємо умови нового токена (кількість, ім’я частини, швидкість видобутку та інше). Створення токена займає мінімум часу.
    5. Механізм утворення ціни. Далі вибираємо варіант формування вартості токена. Тут є кілька варіантів визначення ціни — невизначена, фіксована, голландський аукціон, з ростом вартості. Тут же визначаємося з верхнім і нижнім порогом для правильного застосування отриманих інвестицій і збереження цінності монет.
    6. Реклама. Перед тим, як запустити ICO на Ефіріуме, важливо продумати маркетингову складову. Як правило, передбачається реєстрації в блогах, соціальних мережах і трекерах нових проектів, запуск своїх каналів, розміщення прес-релізів. На цьому етапі вирішуються питання з додаванням токена на біржу.

    Вище розглянута лише невелика частина процесу. Сама процедура складніша, тому для багатьох створення ICO стає непереборною перешкодою. Ось чому для реалізації такого завдання може знадобитися допомога професійної команди.

    Відео, як створювати і просувати свій ICO-проект на платформі Ефіріум:

    [Media = https: //youtu.be/-XeCEhcxztY]

    Ссылка на основную публикацию