Проведемо повномасштабну аналітику по активу і вирішимо питання, які перспективи у криптовалюта Bytecoin. А для тих, хто любить менше довгострокові прогнози, пропонуємо і короткострокову перспективу.
Загальні відомості
Для початку, інформація новачкам — що таке Bytecoin, і чому він на ринку. Bytecoin — один з перших Альтком по битку, який нарівні з Litecoin’om повинен був вирішити проблеми материнської криптовалюта. Основне завдання Bytecoin була в створенні досягненні теоретичної анонімності.
Свого часу він не набув широкої популярності, а хронічні проблеми технічного характеру породили за собою більш досконалі монети сімейства CryptoNote. Повторно про Bytecoin згадали, коли було вже надто пізно. А саме — після інциденту з Silkroad. І саме тоді криптовалюта отримала широку популярність, а найголовніше — серйозний приріст в капіталізації.
Тепер те, що стосується аналізу. При складанні перспектив щодо інвестування в Bytecoin будуть розглянуті такі чинники:
- інтерес ком’юніті до цього альта;
- технічні настрою ринку;
- пампингових характеристики в краткосроке і долгосроке;
- рівень капіталізації;
- позиції ліквідності;
- поєднання кореляційної транзитності на біржах по відношенню до Bitcoin.
технічний аналіз
В першу чергу варто розглянути Bytecoin в краткосроке. Адже саме в ньому він показує хорошу перспективу. У той час як Bitcoin і його команда виросли на 4.32% по відношенню до долара, Bytecoin показав відчутний памп в 15.2% за аналогічний період (27-28.08). У той же час, це було досягнуто за рахунок малої ліквідності ринку і прагнення інвесторів захеджировать шляхом диверсифікації портфеля. А це значить, що в більш довгостроковій перспективі, при падінні прабатьківській крипти, Bytecoin теж поповзе вниз.
Якщо ж не розглядати поточної пампінг, то в цілому на всіх таймфреймах Bytecoin показує досить стійкий флет з невеликим нахилом вгору. А що це означає для трейдера?
Все просто. Якщо ви сьогодні вкладете 10 у.о., то в краткосроке за рахунок пампа ви отримаєте приріст в 3-4 долари. Згодом, коли ком’юніті заспокоїться, прибуток зменшиться на 20-25%. Тому вийти потрібно з ринку відразу після закінчення пампа та перезайти в нього через дві-три доби для залучення довгострокового прибутку.
Якщо розглядати технічні показники виключно в довгостроковій перспективі, то у відсутності серйозних новин і залучення ETF деривативів до кріптовалютному ринку від Bytecoin можна очікувати зростання на 7-8% відносно поточних показників щомісяця аж до 30 вересня.
Ближче до 30-ому вересня сталася невеликий відкат, який буде спровокований показниками ETF. Тому на період з 25-го по 30-те рекомендуємо вийти з ринку, щоб перечекати бурю, і перезайти в нього ще раз приблизно 3-го жовтня. Це дозволить не просісти в стопах по сліппеджу в моменти підвищеної волатильності при низькій ліквідності.
Відразу після закінчення тряски Bytecoin продовжить свою ходу вгору з тією ж прибутковістю. Звичайно, це не дивіденди в банку. Однак через різницю курсів можна отримувати стабільний прибуток, яка досягається, в першу чергу, за рахунок стабільного ком’юніті Майнер, поступово нарощують капіталізацію Bytecoin шляхом витрачання невідновлюваних ресурсів.
кореляційний коефіцієнт
Незважаючи на той факт, що Bytecoin є окремою криптовалюта, він дуже сильно залежить від свого прабатька Bitcoin. Все це пов’язано з кількома факторами.
Друга причина не пов’язана безпосередньо з Bytecoin, проте в цілому вона стосується всього ринку криптовалюта. Більшість бірж, за винятком Bitfinex, капіталізується саме за рахунок біткоіни. Його зручна структура маніпулювання призводить до того, що при спробі вивести свої кошти в фіат інвестор все одно стикається з необхідністю (нехай і прихованої від нього самого) трансфер кошти в материнську крипту. В результаті чого практично все криптовалюта графічно залежать від BTC. Мабуть, єдиний виняток становить ETH і його дочірні проекти, які за рахунок того фактора, що вони використовують в якості основного джерела фінансування виключно фіатние кошти, уникли цієї долі.
Саме тому при обліку розрахунку котирувань BCH доводиться звертати увагу не тільки на його фундаментальні характеристики або настрою ринку, але і на його прародителя BTC.
Пошукова популярність
Для того щоб визначити реальну затребуваність Bytecoin, нами було проведено маркетингове дослідження за допомогою основних сервісів.
Навіщо це потрібно? Все просто — за даними пошукової популярності, яку найчастіше використовують в зведеннях Google Trends, легко і просто визначити реальну затребуваність і використання тієї чи іншої криптовалюта. Т. е. Це дозволяє поряд з іншими «псевдофундаментальнимі» показниками визначати, чи потрібна криптовалюта людям, або поточне зростання показників — це всього лише тимчасовий памп.
Adwords вважається ефективним джерелом трафіку для проектів ICO, незважаючи на посилення конкуренції і сувору рекламу. Ми почали з двох типів кампаній: пошукова мережева кампанія і показ мережевий кампанії, націленої на ключові слова. Потім постійно оновлюємо настройки кампанії з використанням даних Google Analytics для підвищення ефективності. Після того як отримали перші результати, запустили інші кампанії, а саме: кампанію Gmail, YouTube, кампанію в Медійній мережі, засновану на інтересах і наміри користувачів, і кампанії ремаркетингу.
Були застосовані різні типи орієнтування для підвищення ефективності. Як і очікувалося, у нас були деякі проблеми з модеруванням Google Adwords, тому були використані кілька облікових записів для забезпечення стабільного трафіку на веб-сайт.
Для кампаній в мережах відображення і ремаркетингу регулярно тестувалися різні банерні пакети, щоб можна було знайти найбільш ефективні рекламні файли. На заключному етапі продажу токенов зосередилися на кампаніях по ремаркетингу та пошукової мережі, так як вони принесли найбільшу кількість конверсій.
Коли почалася фолдсаль, нами були додані кампанії, орієнтовані на конверсію, які були оптимізовані для реєстрації і генерування інвестицій, недавно зареєстрованими користувачами. На цьому етапі у нас вже була велика аудиторія для перенацілювання, тому нами були проведені кампанії ремаркетингу.
Також нами були додані кампанії, які генерують електронну пошту, оскільки вони не були обмежені Facebook і дозволили нам збирати електронну пошту для підписки на наші мережі електронної пошти, генеруючи додатковий трафік інвесторів.
Twitter — відмінне джерело дешевого трафіку, але потрібно обов’язково знати, що його якість не завжди надійно. У міру того як ICO почалося, нами були створені кампанії, щоб генерувати більше трафіку на сторінку crowdsale і складати базу перепризначення для подальших дій. Були використані кілька типів націлювання: ключові слова, інтереси і читачі ретельно зібраних рахунків, пов’язаних з крипто-знаменитостями і компаніями. Найнадійніший і ефективний трафік був створений передплатниками обраних нами рахунків.
Reddit, Telegram і Bitcointalk
Щоб розповісти про це, нами були використані приховані маркетингові інструменти — 3 соціальних платформи: Reddit, Telegram і Bitcointalk. Були створені нові теми, підтримувалося взаємодія з користувачами, розміщувалася інформація про проект. Це допомогло підвищити поінформованість та збільшити трафік на веб-сайт.
Під час crowdsale Bytecoin регулярно відправляла інформаційні бюлетені для своїх передплатників, оновлюючи інформацію про хід продажів, обговорюючи нові функції платформи і оголошуючи про партнерські угоди. Це був потужний маркетинговий інструмент, який приніс багато конверсій. На заключному етапі crowdsale також була розпочата кампанія по електронній пошті, з використанням бази користувачів, яка брала участь в різних проектах ICO. Це була не найефективніша кампанія даного ICO, але у нас з’явилося досить нових лідерів і вкладів.
На сьогоднішній день при питанні, чи варто інвестувати в Bytecoin, відповідь редакції буде «ні». Чому? Все просто.
Технологія часів першого покоління блокчейна, незважаючи на певні переваги, створює великі проблеми розробникам. Масштабованість, час затримок, високі комісійні — все це чекає Bytecoin, як тільки кількість користувачів збільшиться хоча б в два рази.
По-друге, проект тривалий час не модернізувався. Так, свого часу Bytecoin з його алгоритмом кільцевих підписів і CryptoNote був на піку популярності. Однак, з огляду на загальні тенденції, сьогодні він не відповідає вимогам користувачів. Як мінімум, з тієї причини, що він не володіє розумними контрактами, які дозволяють повністю позбутися посередника, зберігаючи повну анонімність.
По-третє — навіщо інвестувати в Bytecoin, коли є Monero. Адже, на відміну від свого попередника, форк монери постійно розвивається, хоча і не завжди в тому напрямку, в якому хотілося б.
По-четверте, у Bytecoin ніколи не буде деривативів, а значить, він не залучить серйозних інвесторів. З таким же успіхом можна інвестувати в Dogecoin і очікувати приходу мільйона собачок до вас в будинок.
Ну і наостанок — єдина причина, по якій Bytecoin все ще не потонув, полягає в його кореляційної залежності по відношенню до Bitcoin. На сьогоднішній день цей коефіцієнт максимально наближений до 100%, а значить, Bytecoin буде йти рівно туди, куди скаже «папка». Так навіщо розпорошуватися на напівмертву криптовалюта, що не задовольняє вимогам сучасних користувачів, коли можна з таким же успіхом торгувати BTC / USD. Особливо, якщо враховувати той фактор, що BTC ще можуть запампіть, а ось Bytecoin — навряд чи.
Що ж стосується короткострокової торгівлі по Byetcoin, то тут можна спробувати проскальпіровать на арбітражі між ринками і затримкою, з якою реагує громадськість на зміну курсу материнської криптовалюта. Але не більше того. Крім того, потрібно враховувати невисоку ліквідність ринку — і, отже, високий ризик того, що ви просто не зможете відіграти свої позиції в плюс через затримки в поєднанні з проблематикою масштабування проведення транзакцій.