Участь технології блокчейн в туризмі: надання сервісів і перспективи розвитку

Туристична індустрія постійно змінюється через глобалізацію послуг і доступності подорожей. Інтернет став основним каталізатором для сфери туризму, оскільки для пошуку відповідних послуг і оформлення всіх потрібних документів, що колись займало дні і навіть тижні, тепер здійснюються за кілька хвилин. Однак все ж є чимало факторів, які обмежують ефективність цієї сфери послуг. Ключем до пошуку виходу з цієї ситуації може стати участь технології блокчейн в туризмі.

Легкість, з якою великі онлайнові туристичні агенції та інші посередники вкоренилися в цій сфері, включаючи бронювання готелів, прокат автомобілів та замовлення квитків, означає, що бар’єри для входу на цей ринок непропорційно високі. Результат цілком очевидний. Товариство отримало систему, яка для отримання доходу збільшує витрати і покладає їх на споживачів, пропонуючи їм певні обмежені альтернативи. Оскільки розмір туристичного зростає, пошук життєздатного рішення допоможе зацікавленим сторонам зберегти успіх в майбутньому.

Blockchain почав порушувати цей статус-кво шляхом впровадження багатьох з його невід’ємних переваг в діючу систему. У світі вже кілька компаній в різних секторах індустрії туризму відкрито демонструють можливість бути корисними і прибутковими за допомогою нових рішень. Вони випустили свої власні маркери на основі блокчейн для створення систем, які приносять користь кожній зацікавленій особі в сфері туризму.

Блокчейн і готельний бізнес

Індустрія готелів поступово стала частиною «мамонтів», якими стали туристичні компанії. Раніше вони орієнтувалися виключно на туристичні поїздки, наприклад, такі сайти, як Kayak і Orbitz. Тепер вони вийшли за рамки цих послуг і пропонують повне планування будь-яких поїздок і навіть відряджень. Таке сумнівне зручність пов’язане з деякими недоліками.

По-перше, онлайнові туристичні агентства стягують високі комісії, а також включають у вартість путівок комісійні готелів за співпрацю. Ці витрати лягають на плечі споживачів.

Для порівняння можна заглянути на блокчейн-проекти, такі як GOeureka. Мета таких ресурсів — децентралізація і дезінтеграція процесу бронювання готелів з оплатою у внутрішній криптовалюта. Такі ресурси забезпечують прямий зв’язок між мандрівниками і готелями в рамках тимчасової мережі (P2P). Це усуває комісії, збори та інші витрати, пов’язані з посередниками і онлайновими туристичними агентствами.

Надання прямого доступу кінцевого споживача дозволяє туристам подорожувати за більш вигідними цінами. Готелі, в свою чергу, можуть заощадити витрати за співпрацю з турагентствами і запропонувати більш прозорі послуги своїм клієнтам.

децентралізація авіаперельотів

Подорожі авіатранспортом також не дійшли свого потенціалу, який очікувався ще на початковому етапі розвитку сфери онлайнових туристичних послуг. Незважаючи на використання сучасних технологій, реальність така, що повітряні перевезення як і раніше складні і незручні для більшості людей.

Через відсутність зв’язку між системами авіакомпаній, тривалих очікувань і затримок в отриманні інформації, а також на увазі недостатньої точності часу вильотів і прибуттів, галузь стала надзвичайно важкою для комфорту пасажирів.

Проблема пов’язана з системами обробки даних, що створюються самими компаніями. Авіаліній не обмінюються інформацією про рейси один з одним, а аеропортам доводиться часто стикатися з перевантаженням через розрізненість організації польотів різних авіакомпаній. Поточні прогалини в даних часто призводять до пропущених польотів, несподіваним затримок, втрат багажу і іншим, здавалося б, невеликим подразників. Однак все це приносить мільйонні збитки компаніям.

Це ускладнення допомагає збільшити витрати в усіх напрямках, оскільки компанії не можуть надавати точні оцінки ситуації, а також підвищують ціни з причин, які не завжди прозорі.

В цьому секторі найбільше увага прикута до блокчейну, який здатний оптимізувати процес подорожей. Наприклад, сервіс FlightChain представляє собою платформу, розроблену SITA і іншими зацікавленими сторонами в авіаперевезеннях для спрощення процесу переміщення пасажирів з однієї точки в іншу.

Спосіб роботи цієї платформи (і інших подібних їй) полягає в об’єднанні інформації про рейси в усіх напрямках. Замість розрізнених джерел і введення даних вся інформація розміщена на розподіленої книзі без усього зайвого, що перешкоджає розвитку галузі. Такий підхід може забезпечити більш точну інформацію, краще планування і спрощення поїздок для споживачів.

Прибуття на місце, що далі?

Інший менш обговорюваний аспект подорожі — це те, що відбувається, коли туристи досягають своєї мети. Навіть тут посередники найчастіше підвищують вартість своїх послуг і ускладнюють багато сервісів.

Багато компаній, такі як TripAdvisor і Yelp, виявилися в кращому випадку ненадійними, оскільки їхня інформація часто виявляється помилковою або неповною. Споживачі, які шукають можливість різноманітного відпочинку та участі в різних розважальних заходах, можуть бути розчаровані необхідністю переплачувати за неправдиві обіцянки або просто залишитися без підказки про те, що їм робити, і як вести себе в тій чи іншій країні.

Тут вступають в гру такі компанії, як Chozun, які пропонують до послуг споживачів перелік заходів і рекомендацій через блокчейн. Замість тривалого і виснажливого процесу перегляду оглядів вони можуть миттєво підключатися через блокову ланцюжок до місцевих платформ. Такі сервіси дозволяють постачальникам послуг в особі місцевих фірм і жителів монетизувати свої послуги, надаючи туристам всю інформацію про те, як вони можуть провести свій відпочинок, і що конкретно вони отримають за свої гроші.

Як дестратіфіціровать подорож?

Туристична індустрія все частіше визначається стратифікацією декількома способами. Кількість кроків, необхідних для планування поїздки (робота з авіакомпаніями, бронювання готелів, пошук відповідного місця відпочинку та інше) робить її незручною в кращому випадку, а в гіршому може просто вивести з себе.

У перспективі шляхом впровадження блокової технології туристична галузь може позбутися зайвих перешкод, оптимізувати процес поїздки і запропонувати більше всім її учасникам — від споживачів до великих туристичних компаній.

джерело:

https://www.ccn.com/

Ссылка на основную публикацию