Блокчейн маркетинг: можливості застосування в сфері реклами

Яку користь може отримати з технології блокчейн маркетинг? У сучасному світі компанії збирають більше даних, ніж будь-коли раніше, і на їх основі приймають важливі бізнес-рішення. З чотирьох найбільш важливих параметрів великих обсягів даних (обсяг, швидкість, різноманітність і достовірність) в наші дні найбільший вплив і важливість мають перші три. В майбутньому ситуацію в кращу сторону може змінити технологія блокчейн.

Розвиток маркетингу і зростання обсягів даних привів до більш ефективного прийняття рішень у багатьох випадках, таких як програмний маркетинг і банківська справа. Дослідження показали, як використання даних, у тому числі отримані за допомогою мобільних пристроїв, дозволило отримати інформацію, яка допомогла виробникам краще зрозуміти потреби своїх клієнтів.

Значний потенціал даних, які неструктурованих у вигляді тексту, зображень, відео і т. Д. Був задокументований в численних наукових дослідженнях. Але як щодо питань, пов’язаних з точністю, надійністю і прозорістю. В області маркетингу відповідь на це питання полягає в застосуванні технології blockchain.

В останні роки головною причиною проблем для багатьох брендів і рекламодавців стало відсутність прозорості і підзвітності в тому, щоб з’ясувати, наскільки ефективно витрачаються кошти на рекламу. У сфері цифрових ринків реклама — складний процес. Тут процвітає шахрайство, а витрати на маркетологів складають значну суму в списку витрат виробників.

За даними Forrester, в 2016 році 56% від усіх витрачених коштів на рекламу були витрачені даремно через високого рівня шахрайства. Очікується, що протягом наступного десятиліття рівень шахрайства в сфері реклами в глобальному масштабі зросте до $ 50 млрд.

Недавнє дослідження стану рекламної індустрії показало, що 79% опитаних рекламодавців висловили заклопотаність з приводу прозорості, більше третини стурбовані відсутністю видимості своєї реклами. Саме тому ми все частіше чуємо, що великі бренди, такі як P G, скорочують бюджети рекламних проектів, тому що їх медіа-агентства не змогли забезпечити їм необхідний рівень прозорості.

Впровадження blockchain може змінити ситуацію в сфері маркетингу, орієнтуючись на надання більш прозорої інформації, перевіряючи і аналізуючи дії кожного споживача за допомогою перевірки доставки реклами відповідно до особливостей медіа-контракту. Маркетологи зможуть контролювати, як демонструється їх реклама, де саме розміщуються їх оголошення, знижуючи ризик шахрайства з використанням автоматичних ботів. Це дозволить гарантувати, що реклама проглядається справжніми споживачами.

Споживачі відчувають ще одну фундаментальну причину відмови від перегляду реклами. Компанії буквально завалюють своїх клієнтів занадто великою кількістю оголошень, листів, купонів і повідомлень. Причина, по якій вони відправляють десятки різних повідомлень, полягає в тому, що вони мало знають про переваги споживачів.

Нинішня практика часто нагадує викид дюжини дротиків в повітря в надії, що хоча б один потрапить в «яблучко». Опитування маркетологів і рекламних агентств показав, що у 94% фахівців немає єдиної думки про своїх споживачів. Це призводить до того, що сьогодні існує розрив між споживачами і маркетологами щодо того, чого хочуть люди, коли вони це хочуть, де вони це хочуть і як вони це хочуть.

Ця проблема проявляється, коли ви бачите одну і ту ж рекламу, яка буквально переслідує користувача в інтернеті, коли він переходить з одного сайту на інший. Наприклад, людині можуть продовжувати демонструвати рекламу готелю, по якій він вже перейшов і забронював собі номер пару днів назад.

Блокова технологія може перешкодити демонстрації одного і того ж медійного оголошення всім користувачам, забезпечуючи оптимальну частоту показу реклами для кожного споживача. Ряд досліджень показав, що вплив частоти впливу реклами на схильність споживачів до покупки становить від 4 до 6 оголошень в оптимальному випадку. Однак досягти цієї мети в реальності практично неможливо через проблеми якості даних. Смарт-контракти здатні виправити це, забезпечивши необхідний рівень відстеження та прозорості, який в даний час недоступний для багатьох брендів.

Якщо споживачі будуть ділитися більшою інформацією про свої уподобання, то виробники зможуть дізнатися про них більше, що, в свою чергу, збільшить релевантність їх рекламних повідомлень і зменшить частоту нав’язливою і марною реклами. Але для деяких споживачів перешкодою для обміну інформацією з фірмами часто є відсутність довіри до того, яким чином компанії будуть використовувати їх персональні дані.

Можливості блокчейна, зокрема його прозорість, здатні допомогти компаніям встановити довірчі відносини з споживачами. Це також може дозволити новим постачальникам рекламних технологій, таким як телекомунікаційні провайдери (Verizon, AT T і інші), конкурувати з Facebook, Amazon та їм подібними гігантами.

Все це говорить про те, що ми поки перебуваємо в стороні від фактичної реалізації рекламної екосистеми на основі блокчейна. Ключовою перешкодою, яке необхідно усунути, є швидкість транзакцій. Через розподіленого характеру технології, яка передбачає перевірку транзакцій Майнер, цей процес зазвичай займає від 10 до 30 секунд.

Це означає, що на сьогоднішній день ця технологія не може впоратися з перевіркою транзакції в сфері ad-tech, які здійснюються протягом мілісекунд. Таким чином, розробникам рекламних технологій доведеться об’єднувати транзакції в один блок для формування єдиної транзакції, що, в свою чергу, знизить прозорість. У короткостроковій перспективі бренди, ймовірно, будуть використовувати blockchain як засіб перевірки та аутентифікації транзакції, але не в режимі реального часу, а по факту їх проведення. Тим не менш, це все-таки дозволить значно поліпшити поточну ситуацію.

джерело:

https://hbr.org/

Ссылка на основную публикацию