Як створити свою криптовалюта з нуля і заробити на ній

Перші кроки

Створити криптовалюта — це як зробити перші кроки в житті. Багато що ще незрозуміло і досить важко дається. Обидві ситуації принесуть як чимало радості, так і розчарування. Перш ніж впевнено піти, ви кілька разів падали і збивали коліна. При створенні криптовалюта фізичних пошкоджень не буде, але можуть з’явитися проблеми з обладнанням, або сам код буде неправильний, в результаті чого крипта буде працювати неправильно.

Звичайно ж, хочеться уникнути всіх подібних проблем. Не дивно, адже ніхто не любить переживати невдачі. Але в даному випадку повністю виправдовує себе фраза «вчитися на своїх помилках».

Навіть найдосвідченіші програмісти скажуть вам, що робота з новим кодом, а тим більше — створення крипти з нуля, не стане на сто відсотків успішної з першого разу. Доведеться сотні разів його перечитувати, щоб знайти неточності і усунути їх. Крім технічних питань, потрібно виконати ще масу інших питань, як, наприклад, маркетинг. Тому варто подібний старт-ап по пунктам.

Робота з кодом

Як ви зрозуміли, більшу частину свого часу ви витратите на роботу з кодом. Це не дивно, оскільки криптовалюта одним лише назвою має на увазі використання шифрування.

Через код ви будете задавати загальну емісію, назва криптовалюта, способи захисту і багато іншого. Це зажадає від вас чималих знань в області програмування. Постарайтеся підійти до цього питання з особливою увагою, оскільки від цього сильно залежить успіх криптовалюта. Якщо з’явиться хоча б одна проблема, пов’язана з її використанням, то інвесторів не буде.

Де знайти код

Ви можете створити власну крипту з нуля. Але для цього потрібно бути асом програмування, оскільки написати такий код неймовірно складно. Другий спосіб, який зараз активно використовується — взяти исходник на Github і змінити його. Це вже трохи простіше, оскільки головною завдання — зрозуміти те, що в коді написано.

В обов’язковому порядку потрібно міняти такі значення:

  • назва криптовалюта і її абревіатуру;
  • кількість монет;
  • алгоритм шифрування;
  • іконку;
  • нагороду за відкритий блок.

Маркетинговий хід

Перше, що люди дізнаються про криптовалюта — це її назва, а лише після цього цікавляться ідеєю. Тому потрібно придумати що-небудь просте, але в той же час — чіпляють. Або можна зіграти на тому, що назва круто звучить.

Наприклад, Z-Cash: начебто нічого незвичайного, але почувши назву, можна навіть уявити який-небудь ролик зі спецефектами. Або ж Monero: ця назва, можливо, щось значить для розробників, але користувачам незрозуміло її значення. Але насправді, в перекладі з есперанто це означає «валюта». Та сама простота, про яку було сказано вище.

Другою частиною маркетингу стане іконка криптовалюта. Вона повинна бути впізнаваною і легко запам’ятовується. Також вона повинна мати щось спільне з назвою, інакше може скластися враження, що творець в повному обсязі продумав свій проект.

Такі мікромоменти грають дуже важливу роль. Але що найголовніше — картинка і назва налаштовуються в коді криптовалюта. Припустимо, ви взяли вихідний код Bitcoin. Тоді в ньому потрібно змінити все відповідності назви і абревіатури. При цьому варто відзначити, що змінювати потрібно як «btc», так і «BTC» і всі подібні тому форми.

З огляду на той фактор, що в коді понад 10 тисяч рядків, вручну цим займатися ви будете дуже довго. Для роботи з кодом потрібно завантажувати бібліотеку спеціальних програм (на кшталт HandyFile Find and Replace), які полегшують процес і наближають досягнення результату.

Менше не означає краще

Багато хто розуміє, що чим менша кількість монет випущено — тим більше вони цінуються. Однак не варто думати, що емісія в 100 монет принесе небувалий успіх. Адже при такій кількості у криптовалюта буде маленький оборот, тому що вона не зацікавить нікого як платіжний засіб.

Це означає, що обсяг торгів так само буде маленьким, а значить ваша монета навряд чи потрапить на якусь біржу. Це говорить лише про те, що у неї буде менше шансів набрати популярність і вирости в курсі.

Також не сподівайтеся, що емісія менше ніж біткоіни означатиме, що ваш проект перевершить батька криптовалюта. Адже якби це було так просто, то чому ніхто цього досі не зробив?

Підбір алгоритму

Цей аспект важливий, тому що він буде визначати складність Майнінг, що також вплине на курс криптовалюта. Крім того, той чи інший алгоритм приверне увагу виробників обладнання під видобуток криптовалюта.

Існує помилкова думка, що деякі алгоритми не піддаються ASIC. Однак, недавнє інтерв’ю з представниками Bitfork Develop говорить про зворотне. За їх словами, ASIC можна створити під будь-який алгоритм. Виробники роблять це як тільки бачать свою вигоду.

Асіка з’явилися під час різкого зростання курсу на Bitcoin. Багато тоді почали займатися Майнінг, відповідно, потрібно було обладнання, яке прискорить цей процес.

Проте, сьогодні це розуміють не всі. Тому використання, наприклад, X11, під який ще не створені Асіка, може бути відмінним рекламним ходом. Це стане додатковим Бусто вартості вашої криптовалюта.

Якщо можна добувати — повинна бути нагорода

Транзакції більшості криптовалюта забезпечуються Майнінг. Він вимагає використання обчислювальних потужностей, а отже, і устаткування, яке споживає масу електроенергії. Безкоштовно цим займатися ніхто не буде, тому потрібно встановити нагороду, яка так чи інакше дозволить Майнінг окупатися.

Знову-таки, не варто встановлювати занадто велику нагороду, тому що все кинуть свої сили на криптовалюта, складність видобутку моментально виросте, після чого вона нікому не буде цікава.

генерація валюти

Знову робота з кодом. Криптовалюта генерується блоками. Кожен з них «наповнений» певною кількістю монет. Воно змінюється в рядку 831, незалежно від того, який вихідний код був обраний.

Наступний пункт — створення тимчасових проміжків для створення нового блоку. Не варто ставити занадто великий час, тому що тоді мережу криптовалюта буде перевантажена, а Майнер не встигнуть обробити всі транзакції. В результаті такої криптой не користуватимуться. Даний проміжок звітує в секундах і змінюється в рядку 837.

Також бажано встановити період часу, через яке буде коригуватися складність Майнінг. Багато Майнер відгукуються про те, що плавне підвищення складності краще для обладнання, ніж різкий перехід. Але насправді можна встановити фіксовану складність.

Безпека понад усе

Як вже було сказано, робота з криптовалюта означає шифрування. Оскільки це цифрові гроші, то вони повинні бути добре захищені від злому. Безпека, в першу чергу, залежить від розробників.

Зайвих пояснень в цьому плані не потрібно. Творець подібного проекту повинен розуміти, що йому потрібно дати гарантію безпечного використання його продукту. Від цього безпосередньо залежить довіра клієнтів. Якщо такої гарантії немає, то довіри нуль, а значить і успіх накривається мідним тазом.

Варто пам’ятати, що це не клуб в центрі міста, і навіть не особистий блог. Тому на захист повинен бути правильно написаний код, а також спеціалізоване програмне забезпечення.

ринковий аспект

Вище вже було згадано якийсь маркетинговий хід. І дійсно, реклама на певному етапі буде грати ключову роль. Адже кріптосферу вже можна виділяти в окремий ринок з наявністю конкурентів. Тому їх потрібно як-небудь обійти.

З огляду на той факт, що більшість криптовалюта засновані на якомусь коді, вони не досягають великого успіху, бо не пропонують чогось нового. На сьогодні єдиним успішним Форком є ​​Litecoin. Однак він витягнув за рахунок кількість емітованих монет і спрощеного Майнінг. З цього випливає висновок, що навіть маючи базові показники від старої крипти, потрібно їх поліпшити для залучення уваги.

Які ж ринкові аспекти роблять сильний вплив на розвиток нової криптовалюта?

  1. Попит і пропозиція. Багато говорити немає сенсу. Товар будь-якого ринку дорожчає, як тільки зростає попит.
  2. Вартість електрики. Обчислювальні потужності не виправдають свою назву, якщо не буде належного харчування. Але воно недешево, тому це зіграє роль вже на стартовій ціні.
  3. Складність видобутку. Складніше — значить дорожче. Однак, складність не повинна бути занадто високою. Це призведе до того, що мережа перевантажиться, транзакції затягнуться, і люди перестануть використовувати вашу криптовалюта.
  4. Можливість застосування. Споживач зацікавлений у продукті, який можна використовувати максимально різноманітно. Банально, навіть якщо вашу криптовалюта прийматимуть більшість магазинів, це вже матиме позитивний вплив.
  5. Доміно. Фактор, який від вас не залежить, але вашу криптовалюта стороною не омине. Виходячи із загальної ситуації на ринку, буде змінюватися курс всіх монет, включаючи вашу.
  6. Ставлення держави. Деякі країни приймають цифрові гроші, а деякі їх забороняють. Тому варто приділяти увагу відношенню уряду і світового суспільства до даного ринку.

Також величезну роль грають інші чинники, які об’єднують в собі ринковий і маркетинговий аспекти. Так, якщо з’явиться інформація про шахрайство, пов’язаним з вашої криптовалюта — шанси на успіх знизяться. Тому такі новини потрібно відрубати в корені. Навпаки, якщо буде оголошено про великому інвестуванні або інтерес з боку відомих особистостей — курс різко злетить.

стратегічний аспект

Яка б у вас не була ідея, але однією з причин створення криптовалюта є отримання прибутку в перспективі. Значить потрібно ставитися до своєї криптовалюта як до чергового комерційному підприємству. Просто воно існує тільки в мережі. Але все одно може як дати жару на ринку, або залишитися глибоко на дні.

При створенні нового бізнесу потрібно створити правильну стратегію, розставивши пріоритети. Вони як ніколи важливі для успіху в будь-якій сфері.

  1. Вам потрібна хороша команда. Важко розвинути подібний проект в поодинці. Навіть якщо у вас є всі необхідні знання і навички, фізично витягнути дуже важко.
  2. Зробіть свій продукт особливим. Навіть якщо ви використовуєте вихідний код, постарайтеся підібрати що-небудь складне і унікальне. На ринку вже дуже багато однакових проектів, тому потрібно наділити свій родзинкою.
  3. Пограйте зі своїм проектом, як ніби він не ваш. Проведіть кілька атак, знайдіть уразливості. Це кращий спосіб забезпечити хороший захист.
  4. Продумайте все на кілька кроків вперед. Сьогодні людям цікаво одне, а завтра інше. Спробуйте спрогнозувати, що буде цікаво хоча б через два роки. Саме так ви створите криптовалюта майбутнього.
  5. Постарайтеся виділити як мінімум рік на запуск, і 2-3 на розвиток і закріплення криптовалюта на ринку. Так буде простіше розбирати все по частинах і вирішити проблеми в міру їх надходження.

Чи готові до запуску?

Якщо ви вважаєте, що пройшли первинний етап, знайшли всілякі діри, ваша ідея дійсно чіпляє — тоді можна приступати до запуску. Але крім простого вливання в мережу, потрібна хороша реклама.

Використовуйте всі, що в ваших силах і навіть більше. Самостійно створіть цікаві теми на форумах, розповівши в них про нову криптовалюта від третьої особи. Оголосіть про якихось конкурсах або бонусної роздачі монет першим користувачам. Відвідайте який-небудь захід і оголосіть про те, що створили свою криптовалюта.

Залучайте якомога більше уваги, розміщуйте людей до свого проекту, робіть особливий акцент на тій самій родзинку. Уявіть, що ви новенький в класі, і вам потрібно однаково добре подружитися з усім колективом. Як би ви діяли в такій ситуації? Робіть те ж саме зі своєю криптовалюта, і тоді у вас буде шанс на успіх.

Ссылка на основную публикацию